Dumpa modebloggarna!

Jag förstår inte syftet med dessa bloggar om "dagens oufits" osv. Ööööh. Har aldrig orkat lägga ner onödig tid på att läsa detta, men det går ju bara inte och missa. Det känns som som hela bloggvärlden svämmar  över av dessa klädfreaks. Finns det inte roligare och intressantare saker att läsa om, som folks ÅSIKTER kanske. Visst är det kul med kläder, men det är fan inte intressantare än en riktigt het disskusion. Eller är det inte sant? Och nej, man orkar inte ta kort på sig själv, bara för att kanske få kommentarer om hur bra man ser ut. Bekräftelse, rättare sagt. Är det det som ni söker, ni modebloggare? Eller vad är det egentligen. Jag tror inte ni blir ledsna bara för att jag inte läser om era "snygga" kläder (?) Det finns ju som många andra som är som ni. Suck. Jag orkar inte med, jag förstår inte egentligen varför jag har lagt ner tid på att få det här ur mig. För modebloggar kommer tyvärr alltid att finnas kvar.

Vi anti-modebloggare kommer att få hålla på en evighet att slåss mot vi-älskar-kläderbloggare, likt Itchy & Schratcy här nedan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0