Fyra dagar kvar ...

Snart är det dags för mig att flytta ner till lägenheten i Kristianstad. Kommer bo nere vid högskolan i en korridor, får se hur det går. Men nu innan jag drar ner dit är det mycket som ska förberedas, som att tvätta, packa, tvätta och packa igen. Vad ska jag ta med, vad ska jag läömna hemma. Det är den stor frågan. Men jag flyttar inte förrens på måndag, så jag har lite tid att tänka på. Så imorgon och på söndag kommer jag att vara ledig, jätteskönt. Men ska sen på kalas, med släkten och fira min kusin som snart fyller  6 år.

Jag har mina nycklar och nästan allt fixat nu. Och på tisdag så drar skolan igång kl. 13. Spännande. Jag kommer att försöka hålla er uppdaterade så mycket jag kan, mest fö rmin egen del för att jag sen ska kunna se hur jag utvecklas. För det bör jag ju göra, för det enda jag i princip kommer göra är att baka, baka, baka, baka liten kaka. Hehe.

Nu sitter jag ute och njuter av stillheten som jag har saknat väldigt mycket, och ser när mina tre kattunga leker. De ska
snart säljas, och det kommer det inte hinna flytta innan mig. Dom är så söta, önskar jag kunde ta med mig allihop, men säljandet får mamma ta över sen när jag lämnar Tingsryd.

Ska snart käka lite god mat och titta på teve och slappa som tusan. Ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0