Mitt hjärta spritter av glädje!

Mitt hjärta det spritter och skulle kunna springa femhundra varv runt jorden just nu. Så full av glädje och energi är jag! Calle och jag har nu varit tillsammans över två år. Och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Jag ser fram emot alla äventyr vi kommer göra tillsammans framöver, jag kan knapp bärja mig! Sitter här och kan bara inte sluta le för att jag är så obeskrivligt kär. Och kärare blir jag för varje dag.

Som Calle skrev till mig häromnatten, "det är menat att det ska vara du-jag".
Det måste det vara.
Jag skulle kunna skriva dig en kärleks sång och sjunga den för dig, om och om och om igen.
För du är den enda för mig älskling.

Bilden är hämtad från: http://aliengirlcinti.deviantart.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0