SÖKES! David & the citizens

Idag har jag som sagt bakat en vetedeg och av den blev det, några kransar med blåbärsfyllning, kanelsocker, vanliga flätor, ett gäng kanelbullar och ett försök att göra hallonbullar med vit choklad. De smakade inte så mycket, kanske ska ta och göra ett nytt försök imorgon med meeer fylling. Annars så har dagen varit som vanligt bortsett från att jag inte lagat någon mat, för det har jag färdigt sen igår. Lyxigt.

Och just nu är jag på jakt efter musik med mysiga David & The Citizens, jag har letat och letat. Det får väl bli att jag går och köper deras skivor ändå tillslut. Det är musik som jag lyssnade mycket på under den tiden jag gick på högstadiet, det var skönt att drömma sig bort med deras musik då. Nu vill jag bara yssna för att det var så längesen. Jag mår prima idag! Nästan, det bästa hade varit om jag haft min älskling här, eller bara någon vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0