Untitled movement

Du tittar djupt in i mina ögon

Du vill mig något

Jag kan bara ana

Dina ögon letar sig djupare in

Dina händer går över hela min kropp

över huvudet

över ansiktet

över mina skulderblad

över min rygg

magen

min puls stegrar

dina andetag ökar

Ena stunden följer mina ögon dina händer

andra stunden stänger jag dem och

bara

känner

dina händer

över hela min kropp

Vi börjar närma oss

Jag för försiktigt mina händer över din rygg

din mage

Skakar

Pulsen

Snabbare

Snabbare

Snabbare

Jag ser in i dina ögon

Du säger " Jag har längtat så efter dig"

Intensivt

Ögonen

Kroppen

Hjärnan

Hjärtat

Vad ska vi göra


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

2008-08-18 @ 19:52:04
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn

2008-08-18 @ 20:00:35
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0