det sista inför julmarknaden

Idag fixades det sista inför julmarknaden min klass ska stå på i helgen. Skönt det, har vart väldigt mycket att göra. Idag fixades lite mer knäckebröd och dessa packades. Imorgon kommer vi göra pepparkakshus. Hela denna resan om att vi ska gå från start till mål, så vi börjar närma oss målet. Det har varit både roligt och jobbigt med allt som ska göras inför den här julmarknade. Det är så mycket som ska fixas och många starka viljor. Men jag tycker ändå att det har funkat bra. Man har lärt sig att lyssna på andra och inte bara tänka på sig själv.


 



Det gjordes även jättefina presentkorgar innehållande, äkta vaniljsocker, kryddblandning för vörtbröd, äkta chokladmjölk, marsipangris doppad i choklad, saffransskorpor och krutonger. Allt för 250:- tror jag det var. Och det är faktiskt ett jäkla fynd det! Kom gott folk, till julmarknaden i Kristianstad den 6-7 december. Vi kommer att servera pepparkakor och varm glögg. Och ni kan köpa massa goda matbröd, skorpor, vaniljsocker med äkta vanilj och mycket annat gott.

Kommentarer
Postat av: jennifer och mina

Linda!! Du är grym!! Mer arbets moral har vi aldrig sett.. :) och inte nog med det. du är en urgullig tjej.. Vi diggar dig..ses imorn.. kramar

2008-12-04 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0