julkalender och glöggmys

Den första december idag.

En alldeles underbar helg som jag spenderade tillsammans med min familj och älskade pojkvän. Har fått ut mycket av den här helgen, drack min allra första glögg tillsammans med älsklingen.


Calle älsklingen och jag gick upp i morse klockan 7 för att titta på det första avsnittet av julkalendern: Skägget i brevlådan och fick känna oss som barn på nytt. Så med en kopp te och varsin smörgås kurrade vi upp oss i soffan, myste och hade det roligt. Sedan gick vi tillbaka till sängen för att värma oss, där låg vi och höll om varandra tills klockan blev 11 och det var dags att dra sig till tandläkaren för att laga en tand. Calle skjutsade mig dit, han är för jävla underbar!



Fick en godis-julkalender av mamma idag också. En lucka för varje dag fram tills julafton. Hihi, jag blev som barn på nytt ännu en gång. Sweet memories. Sen skjutsade Calle ner mig hit till Kristianstad och jag satt och njöt av att få dela lite mer tid med honom, han är så vacker och när han ler känns det som om hela jag är på väg att smälta bort, men så ger han mig en puss och jag studsar högt upp i skyn med all lycka jag har.


Har nu satt upp min julstjärna i fönstret som jag fått av mormor och morfar. Fint med lite julstämning och jag ser fram emot julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0