muse

Nu sitter jag och lyssnar på Muse. Mest låtar från deras album Supermassive Black Hole. Jag har inte haft någon större koll på Muse förut, kanske hört deras superhit Starlight ett par gånger, men då har den gått obemärkt förbi. Men när jag för ett tag sen satte mig ner och lyssnade igenom låten kunde jag inte få den ur mitt huvud. Och sedan dess har jag gått på jakt efter mer musik från Muse och jag kan inte annat än knäböja för dem, nästan iallafall, jag tycker att deras musik är helt outstanding. Verkligen den typ av musik som jag saknat, texterna, rytmerna, trummslagen som faller så rätt och denna röst som lägger sig tätt intill mig. Tack för att jag hittat Muse. Förstår inte hur jag har kunnat missa, de som är så stora men som ingen snackar om. 

Jag älskar det jag hör!

http://www.starstore.com/acatalog/muse-tour-l.jpg
Bilden är hämtad från: http://www.starstore.com/acatalog/muse-tour-l.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0