jävla pucko!

Hur ska dagen sammanfattas då? Jag har haft en stor röra i huvudet hela dagen idag. Vår grupp hade hand om kavlade degar och skulle göra hur mycket olika saker som helst. Vi gjorde allt, men ugnen var jämt och ständigt upptagen. Så grejerna jäste över, var kavlade för slarvigt. Lite stressigt kan man säga. Men borgmästarkransen av wienerdegen blev iallafall bra!


Dock kände jag mig inte så världens gladaste när jag fick höra att jag var ett jävla pucko. Bara för att jag stod och hängde över bordet när vi skulle ta ur våra smördegskakor ur formarna. Det var ju lagom kul. Man kommer alltid på smarta saker att säga tillbaka när hela situationen är över. Jag hade sagt till henne jag hjälpte "du kan ju få klara det här på egen hand om du ska vara så trevlig!" och gått därifrån. Men nu var jag ju så snäll och hjälpte henne iallafall, varför? Jag bara tog till mig ordet pucko och tyckte det var osjysst, sedan så skakade jag av det lite grann bara. Visst var det inte överdrivet elakt, men hur kul är det att få de orden smetat i ansiktet då?


Kommentarer
Postat av: therése

vilken elaking!

2008-11-09 @ 10:47:24
Postat av: Beatrice

Men Linda vem sa så till dig?:O DU som är så snäll och go?:S

2008-12-05 @ 22:08:43
URL: http://beatricedanielsson.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0