long time, no see

Ja det var ett bra tag sen jag skrev här och sen jag satt vid en dator senast. Det är väldigt skönt att ha den avstängd ibland, då tar man tag i saker som man helt plötsligt hinner. I skolan är det fullt upp med förberedelser inför julmarknaden som vi ska stå på. Det är här i Kristianstad den 6-7 december, hoppas vi hinner få klart allt innan dess!

Igår kom mamma, lillebror, kusin, mormor och morfar ner och hälsade på mig. Det var jätteroligt, vi åt god paj, pratade och skrattade. Sen på kvällen gick vi och såg på en ishockeymatch mellan Kristianstad - Karlskrona (som för övrigt min morbror tränar). Och det hör inte alls till vanligheten att jag går på ishockey, senast var väl för fem år sedan eller nåt. Men ush ush, det var ju jättespännande(!) Och roligt, Karlskrona vann med 7-4 efter en nervkittlande sista period.

Idag fick jag mitt paket från CDON med Simpsons - säsong 8 + 10 och sen en Johnny Depp film man verkligen bör ha i sim filmhylla om man är ett Johnny Depp fan; Cry Baby.

Tack för mig, nu ska jag titta på Simpsons och imorgon efter skoldagens slut kommer jag ta tåget hem och spendera helgen där. På måndagen ska jag sedan hälsa på tandläkaren och laga ett hål.

http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/060630/153610__crybaby_l.jpg
Bilden är hämtad från: http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/060630/153610__crybaby_l.jpg  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0