älskling, är det inte dags snart?

jag tycker banne mig att calle och jag ska ta och bege oss till närmsta resebyrå. lätt att vi bör åka iväg nånstans nu. och vi har ju samma önskemål. nej, men är det verkligen inte dags att se lite nya miljöer, lyssna på annat språk, gå på nya gator, äta ny spännande mat och se ny intressant kultur? jag är verkligen jättesugen på att boka en resa nu innan jul och allt drar igång! Och bara varva ner och njuta av att inte vara i Sverige för omväxlingskull. Kanske titta på gamla kykor i Barcelona, se på konst i Rom, njuta av att sitta på en bänk i Paris och mata duvorna, bada i geijsrarna på Island, åka på gatorna i Venedig, hänga på coola musikställen i London eller facineras av New Yorks storhet och hets? Aaaah.. Vad har du för drömresemål eller upplevelse?

men förstås, den 18 Oktober åker jag med min KY-klass ner till Tyskland för att titta på Mat-OS. Det ska ju förstås bli spännande. Och sen är det dags att räkna ner dagarna tills vi drar till Schweiz i Maj under min 20 årsdag. Men innan dess ska ju gesällen förhoppningsvis vara avklarad eller iallafall påbörjad. Oj vad tiden går. Spännande och läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0