dagens promenad

jag kände att det verkligen var dags att ta en lång och härlig promenad. och det var ju väldigt skönt ute, vinden tog tag i mitt hår, hade glömt vantarna så fingrarna frös en aning, löven dansade omkring på marken och jag lyssnade på p3. det var så skönt att bara gå och inte tänka på något. bara vara och njuta av livet omkring mig. barn som leker, pensionärer som går med sina hundar, stressande arbetare på väg hem och alla andra olika människor. det finns så otroligt många. som sagt, jag hade inget speciellt i huvudet då jag var ute. inte mer än att det bara var väldigt skönt och att jag faktiskt såg fram emot vinter som kommer om ett tag.

när jag lyssnade på christers "sanning eller bullshit"-lek lärde jag mig att mäns skägg växer snabbare om de tänker ofta på sex, pga. kroppen då producerar testosteron som gör att det växer. íntressant! det trodde jag faktiskt inte var sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0