euforiskutt

Bestämde mig för att gå ut i den stickiga kylan, men jag valde att lämna vantarna hemma. Just för att känna hur kallt det är och se hur händerna kyls ner.




Det var mycket underbara färger och dofter. Doften av nyfallna äpplen, som så sant hör hösten till. Men om jag ändå kunde beskriva den otroligt mysiga doft som träffade min näsa en stund senar, som genast fick spaning och ville dofta upp den. Kan inte förklara doften, men det var som om någon grillade eller mer eldade.



Doften drev hela min kropp till ett litet euforiskutt, för det var så underbart. Och alla färgerna. Så ut med er och spetsa ögon och näsa.

Kommentarer
Postat av: therése

häärliga bilder :D

2008-10-30 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0