jag är rädd

gick och la mig klockan 17 innan idag, för jag tänkte jag skulle vara lite pigg ikväll då jag skulle titta på film. och med tanke på att jg vart uppe sen klockan 00.30 så sov jag fram tills för en stund sen. pepp på att hyra film och såklart sticker jag ner till ica, med hopp om att få träffa lite människor, men till min stora besvikelse stänger de klockan 20, och ja, klockan var mer än det när jag kom fram. lite typiskt. moloken och lite rädd cyklar jag tillbaka till mitt rum på 19 m2.

sen jag vaknade för en halvtimme sen eller nåt så har jag en lite kall känsla i kroppen om att klockan skulle vara mer än var den är, kanske 3 på natten. för sen jag vaknade idag har jag pratat och träffat tre olika personer. jag är rädd. just nu känns det bara som att det är bara jag och knappt inga alls kvar. obehagligt som tusan. ge mig mer liv! jag är rädd just nu. funderar på om jag ska ringa hem iallafall och sen till calle. få lite liv i mig.

sen ikväll ska jag titta på någon av mina filmer jag har här och äta lite chips och dricka kall cider. godkväll.
om folket vill får de gärna ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0