spöklikt

Hej! Idag har jag haft ännu en bra dag på praktiken och fick också veta att jag kommer få VG för de sex veckorna jag har varit ute nu. Kul kul! Har idag gjort kladdkakor (mmmm... en favorit), princesstårtor, bakelser, chokladbollar (hur många som helst!!) och sen gjorde jag också spökbakelser. Snart Halloween, eller? Jag antar det med tanke på att många snackar om det i tidningar. Hehe. Inte lätt att hålla koll på allt.

Var ute och gick för en stund sen, alldeles underbart skönt kyligt ute. Så att det börjar sticka lite smått om kinderna så de sedan blir rosenröda.

Fick även en ganska bra idé på en novell. Ska nog börja skrida den till verket redan nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0