telefonsamtal med nyvaken carl

jag saknar dig calle. vi hade världens finaste samtal igår.

älsklingen hade precis vaknat och hade den där, mjuka lite mörka rösten man har innan man pratat upp sig. jag blev varm inombords. han mådde bra, men var lite trött. vårt samtal gick från motion, till alkohol, fest, hur gott oliver är, gameboy, att vara ute, min goda pastasallad, längtan, om en ev. tripp ner till lund, teater, läskigheten med att vara alldeles ensam i ett stort hus, ny musik, dagen, chips. Ett samtal som var fyllt av glädje och ja, kärlek.

det är det jag har tänkt mest på idag. imorgon är det dags för att börja på ett nytt praktikställe. nu är det konditori som gäller. hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh, alltid lika mysigt att prata med sin nyvakna pojkvän i telefon. Hoppas det går bra på din nya praktik plats, jag håller tummarna!



Sköt om dig!

Kramar

2008-10-13 @ 10:52:37
URL: http://belongstojesper.blogg.se/
Postat av: Emily

Vad kul att det gick bra idag, fast jag är ju inte chockad över det för du är faktiskt bäst! :)

Kram

2008-10-13 @ 13:31:16
URL: http://belongstojesper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0