today, is a joyfull day

idag just nu känner jag mig otroligt glad faktiskt. trots att jag har en smygande huvudvärk som inte vill ge sig av, trots att jag ska jobba igen en praktikdag på en lördag. faktiskt. vet ni varför?

jo, jag fick sluta tidigare idag (min sista dag i bageriet) och jag slapp hjälpa till att städa, för de tyckte jag varit duktig.

och för jag kommer vara på konditori stället på måndag och tre veckor framöver, att jag ska ner till skolan och ta reda på information om tysklands resan, för att jag ska ner på stan och ha det mysigt, för att jag redd upp om jag skulle jobba eller ta igen en praktikdag (vilket jag fick svar på).

visst kan livet vara lite smått underbart, bara av dessa små små ting? lite otroligt är det faktiskt.
man kan lätt göra sig glad åt det små lyckliga stunderna, även om de inte är jättestora.



Bilden är hämtad från: http://code012.deviantart.com/art/Be-Happy-82435640

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0