spänn kanelbullarna

tja nu verkar det som om att jag ska få "trängas" med min klasskamrat på konditori stället. vi bestämde att vi skulle ha tre veckor på varsitt ställe och sen byta. men nu verkar han inte vilja det.. får se hur jag gör. annars får jag vara kvar på bageriet och sen önska till nästa lia-period att få vara på ett rent konditori.

dagen har flytit på mycket bra. bortsett från att kanelbullarna jag gjorde blev lite slappa, de fick int den där fastheten de ska ha när man rullar ihop degen. det är något jag lär behöva träna på, ibland lyckas jag och ibland inte. spänn degen!

och snart är det helg!

nu ska jag köpa mjölk, för den är slut. inte så konstigt med tanke på hur gott chokladmjölk är! =D

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: tack, va glad jag blir! :)

2008-10-09 @ 16:17:45
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0