kaka + kaffe = 71:-

Haha. Ja det är helt sjukt. Strax åter till rubriken. I skolan idag så var det bröd dags, och jag körde på men det blev halvtaskigt resultat, eller det var recepten det var fel på, hehe. Men jag fyllde upp frysen med tre limpor iallafall!

Idag träffade jag min vän Sebastian. Två år sen senaste gången. Han är en jäkligt trevlig snubbe att snacka med. Vi gick och tog en fika, och dyrare fika får man fan leta efter. Helt sanslöst! Kristianstads dyraste fik tror jag vi lyckades hitta. Men det var gott. Sen gick vi hem till mig, tog det lugnt och lyssnade på härlig musik alá Band of horses, Christian Kjellvander, Miss Li, Red Hot Chili Peppers osv.  En trevlig kväll. Så snart så ska jag gå och kojsa. Och hela helgen kommer jag tillbringa med en annan vän vid namn Rebecca. Har inte träffat henne sen studenten. Ska bli super kul!

Tills vi hörs näst, ha en trevlig helg och ta et lugnt! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0