onsdag

Jag fick tvinga upp mig själv ur sängen idag. Det var så himla skönt att sova ju, men skolan kallade. Hade ju tänkt vara i skolan vid 9-tiden, men ja, jag får se till att vara där om en timme istället. Just nu intar jag en underbart, god och stabil frukost med MTV i bakgrunden. Mums! Och färska apelsiner är så delicious.

Idag har vi fritt att göra vad vi vill, så det blir att jag förbereder inför imorgon då vi ska köra en vetedeg. Sen efter det ska vi ha en inlämning/redovisning av ett arbete där vi skulle "starta" ett eget företag. Hoppas det går bra, jag är dock inte säker på att datorn i skolan tar emot/kan öppna i den typ av dokument som jag skickade igår, så jag tar med mig datorn för säkerhets skull.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gott med apelsin ;)

2009-04-27 @ 23:52:08
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0