på nålar inför gesällen

Känner mig lite stressad över hela gesällen och ett arbete som ska vara klart snart. Borde verkligen plugga på det teoretiska provet inom gesällen som vi ska ha snart, snart, snaart! Jag vill verkligen klara det. Men jag kan ju inte plugga såfort jag får en minut över, jag vill ju koppla av ibland också. Inte känna som att jag sitter på nålar så fort jag lägger böckerna ifrån mig. Ser fram emot lite ledighet, men inte ens då tror jag att jag vågar lägga böckerna ifrån mig alltför länge. Tågbiljetter ska snart köpas också.

Idag i skolan gjorde vi olika påskfigurer i marsipan, det var intressant. Men man blir lite trött i huvudet av att sitta och göra samma sak i över fem timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0