torsdag

En skön morgon. Solen låg gömd bakom den täta morgondimman. Väldigt behagligt och friskt ute när jag promenerade ner till skolan. Gjorde en svensk smördeg, som bl.a fick bli boucheér, smörstjärnor och napoleonbottnar. Gick inte riktigt som jag ville, så jag ska prova göra det imorgon. Vi har nämnligen fridag så jag vill gärna passa på.

Kom precis hem efter ett par timmars pluggande på biblioteket, vilket är mycket skönare än att sitta hemma. Kommer ta mig en runda dit imorgon också. Våren den har verkligen äntrat Skåne på riktigt. Strålande varm sol från en klarblå himmel och blommorna börjar blomma, och människor börjat vakna till liv. De är ute mer, de har vaknat upp ur sitt ide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0