finbesök

Idag träffade jag mina gamla klasskompisar Magda och Ida. Vi gick och fikade, snackade och hade det roligt. Det var jättelängesen jag träffade dem senast, så det var skönt att få se dem igen. Hoppas kunna åka upp och hälsa på dem sen en dag. Just nu sitter jag och önskar att jag verkligen kan få en tid hos tandläkaren så fort som möjligt, det är en riktigt jobbig tandvärk nu. Hoppas på att jag inte behöver göra en alltför stor och omfattande lagning av tanden. Får knapra Ipren så det stillar smärtan fram tills tandläkarbesöket.

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: ja, jag är själv stressar ihjäl mig för varenda liten datalj! men det är absolut inte bra! <3

2009-03-25 @ 22:08:18
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0