kjellvander kommer till kalmar

Läste för några dagar sedan att Christian Kjellvander ska spela på Kalmar Teater den 16 mars.

Först jag stötte på hans musik var när jag fick en skiva med ett gäng olika låtar där hans låt Faya var med, och han det var speciellt men inget som jag älskade med en gång. Sen nästa gång jag hörde honom var när pappa hade köpt hem hans senaste skiva "I saw her from here/I saw here from her", det var då jag började tycka om musiken. Han har en väldigt speciell röst och underbara texter. I somras förra året var jag på Way Out West för att bl.a. se honom spela och det var minnesvärt, verkligen! Riktigt bra live, rysningsvarning.

Jag och Calle ska defenitiv åka och se honom. Ser verkligen fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0