positiva omdömen

Idag gjorde jag semlor, en kola, muffinsmet som ska stå över natten, budapestbakelser, strök upp och doppade biskvier. Det har gått riktigt bra idag. Tog även upp det här med sommarjobb med min handledare, som skulle tänka på saken då det är andra som också kanske ska ha.

Min lärare kom och hälsade på. Hade en genomgång med henne och min handledare om mina veckor på praktiken. Och han var väldigt nöjd, fin och positiv kritik. Jätteroligt att höra. Då går man hem stoltare och mer säker på sig själv. Sådant stärker ens självförtroende ännu mer.


Nyss åt jag en god quornfärsås med soltorkade tomater och champinjoner. Lite starkt bara, men annars var det yum yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0