tjatig radio

Idag har varit en väldigt bra dag på praktiken. Hela dagen har flytit på bra och jag har känt att jag klarat mig själv, inte behövt fråga så mycket. Har gått runt och sjungit en massa också och haft ett leende på läpparna. Den mest tjatigaste låtarna idag har varit Baby Goodbye med EMD och Hope & Glory med Måns Zelmerlöv, så nu kan jag dem snart utantill. Jäklar Rix Fm! Men imorgon hoppas jag på att vi har på P3 istället. Idag gjorde jag budapestbakelser, dekorerade hallonmousse med färska bär, princesstårtor, semlor, chokladbottnar och maränger.

Imorgon kommer min lärare Kajsa och hälsar på och ska gå igenom mina snart sex veckor som jag har haft på praktiken. Tänker fråga mina handledare imorgon om jag skulle kunna få jobba där i sommar. Det hade vart bra.



Nu är jag mätt och belåten, har precis ätit ris, vegetariska tomat- och ostbiffar, sötsur sås och ruccolasallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0