uppdatering: 7/3

Jag har varit mycket dålig på att skriva nu de senaste dagarna. Men det har varit en del och göra på praktiken. Har varit på konditoriet en vecka, och jag känner mig ganska seg och hoppas få upp lite vad man kallar tempo. Har gjort en del olika mousser, tårtor, tårtbottnar, semlor och bakelser. Men det är roligt, det finns ju så mycket att lära sig.

Imorse vaknade jag tillsammans med min älskling Calle, det är en obeskrivligt underbar känsla! Igår efter jag slutat jobbat, gick vi på stan och fikade. Lagade sen mat tillsammans, spagetti och köttfärsås. Alltid lika roligt att laga mat tillsammans, för att laga till sig själv är ju inte alltid någon höjdare.

Idag ska jag bara ta det lugnt och titta på en bra film med en skål popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0