Regniga onsdag

Det är en riktigt grå, mulen och trist onsdag. Halva veckan har gått ungefär. Det är snart två dagar sen du lämnade oss nu, men det känns som om det var nu. Jag kan inte fatta att du verkligen är borta. Jag saknar dig så jävla mycket, varför skulle du dö nu och så ung för. I måndags när du fick din eviga vila, sken solen stark och jag kunde inte annat än bara tänka på dig och vilken vacker dag du valde att somna in på.

Andra dagen jag är hemma från jobbet, känner att det kan behövas ladda batterierna lite. Senare idag ska jag, bror min och pappa bara vara. Vi ska käka lite mat, spela lite Wii och bara vara. Sen ikväll blir det en tur för mig till simhallen och ta några längder. Kan vara skönt, jag känner mig mycket mer lugnare och avslappnad efteråt.

Hoppas ni alla andra får en bra dag och tar till vara på varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0