En fulltecknad torsdag

Min enda lediga dag denna veckan. Och den är redan planerad. Jag ska göra mig iordning det sista sen ska jag åka vidare in till Växjö med pappa och farmor. Vi ska hälsa på mormor som ligger på lasarettet, hoppas det går bra, för jag har en hemsk skräck för sjukhus. Tycker det är riktigt obehagligt!

Sen efter detta åker pappa och farmor hem och jag går till körskolan för en körlektion, hoppas att det är den sista nu. Därefter blir det plugga körkortsteori, innan jag ska möta upp Magda så vi går och käkar en bit mat. Sen blir det bio, The Adjustment Bureau med Matt Damon. Därefter blir det hem till sängen.

Som sagt, en ganska väl fulltecknad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0