En inte riktigt god morgon

Mina läsare, vänner, fiender och alla ni andra. Ja. Morgonen kunde ju börjat bättre. Var uppe med tuppen idag och gick till simhallen kl 7 och tänkte simma. Men tji fick jag minsann! De öppnar inte förrens kl 12 så jag fick promenera hem igen. Snacka om att jag har dålig koll eller vad. Det är inte första gången jag är med om att jag blandar ihop dagar och tider och allt där i mellan. Får se om det blir några vändor i bassängen innan jag börjar kl 14, har ju lite grann att dona med hemma också. På tal om annat, så vill jag att tiden ska gå fort tills på lördag. Då kommer jag vara på KB i Malmö och se The Ark spela, det vet jag kommer bli underbart. Och helt jävla magiskt! 

En bild på Svante som får mig att känna mig förvånad och trött på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0