En ny liten Nikon

Igår beställde jag hem en ny liten digitalkamera. Då den jag har nu, Canon Powershot som jag varit trogen i över fem år får tacka för sig. Den är gammal och tar inte alls lika skarpa och bra bilder som förr. Så snart har jag en ny liten kamera som är lätt och behändig. Kommer framförallt ta med mig den när jag är på spelningar, men också när jag gör diverse resor. Som till sommaren är planen att åka till Rom. Min systemkamera är tyvärr lite för stor att ha med sig på spelningar och utlandsresor (då jag inte vill bli av med den, även om jag har försäkring).
 
Att det blev just en Nikon Coolpix var främst för att den bara kostade 599:- på CDON. Så jag hoppas att den är bra, men med tanke på att jag innan har en Nikon D90, så borde jag lita på att denna också kommer fungera prima.

Bilden är hämtad från: http://cdon.se/hemelektronik/nikon_coolpix_l22_black-13595336


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: det funkar precis som vilket företag som helst ;) hehe. Ne men de funkar bra, jag gör allt själv och de känns bra :)

2011-03-13 @ 12:01:24
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0