Älskade mormor

Min älskade mormor ♥

Det är jobbigt nu. Det är snart ett år sen de hittade den där jävla cancern och opererade bort din ena lunga. Ett helt år har gått fortare än en dag. Du mår allt sämre och sämre nu. Vad jag vill ta bort din cancer. Jag önskar att jag hade botemedlet, att jag bara kunde få den att försvinna. Mår så dåligt när jag ser hur ont du har. Jag vill bara att allt ska bli som innan, att det ska bli som vanligt.
Önskar alla slangarna kunde försvinna och vi kunde sitta tillsammans och läsa en sagobok och dricka saft. Vad jag önskar att det kunde bi så igen. Du är så underbar. Mina tankar går till dig varje minut och att du ska bli frisk igen, även om jag vet att det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0