Morgonsim och solsken



Idag var jag någorlunda uppe med tuppen. Hade ställt klockan på 6 för att jag tänkte jag skulle gå till simhallen och simma. Kom dit lite småstressad klockan 7.30, men väl i bassängen njöt jag och kunde koppla av. Solen strålade in genom fönstrena och jag fick engergi varje gång jag fick de i ögonen. Jag ska nog göra det fler gånger faktiskt. Riktigt skönt med, när man kommer upp i vettig tid. Har ju hela dagen att ta till vara på.

Nåväl, kom hem strax innan 8.30 och tog mig en stadig och efterlängtad frukost! Tittade även på filmen Prinsessan & grodan, ingen av Disney's mästerverk. Nej, då det begav sig var i mitten på 90-talet med Lilla sjöjungfrun, Skönheten & odjuret, Aladdin och Lejonkungen. Disney har aldrig varit bättre! Nu har jag kört igång en maskin tvätt sen har jag hela dagen framför mig att bara njuta. Solen strålar och en långpromenad måste bli av sedan.  Känner mig riktigt på topp idag, skönt med tanke på hur jag kände mig förra veckan. Men nu har jag medvind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0