Nästan som en drog

Det här kommer bli alldeles magnifikt och underbart ljuvligt! På lördag vid den här tiden kommer jag stå och röja framför scenen The Ark står på. För de som har missat ska de ju splittras och göra en avskedsturné. Som jag givetvis ska vara en del av. Och vetskapen om att jag snart ska få se dem intimt och nära gör att jag nästan svimmar av bara tanken.

Den allra första gången jag såg dem var på Kino i Karlskrona 2005. Och det var så jävla magiskt! Det var max två mellan mig och scenen, jag skojar inte! Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv! Så nu när jag tänker på att jag ska få se dem så nära igen, får det att kittla runt rejält i magen. Jag kommer få höra dem spela gamla favoriter som Let your bodie decide, Joy Surrender, Echo Chamber, The Most radical thing to do, Disease och listan kan göras ännu längre. Jag får världens kick nu när jag bara ser mig framför den scenen och sjunger alla dessa låtar. Nästan som om man går på en drog. Världens bästa drog dessutom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0