Tisdag kväll

Sitter och tittar teven nu med bror min. Vi kollar på Kniven mot strupen som är ett av få program som jag tycker är bra. Denna veckan är de i Växjö, men på en restaurang jag aldrig har hört talas om. Spännande och se hur det går.

Dagen började bra med lite övningskörning hemma med pappa, sen lite frukost och sen jobb. Fick jobba över en hel timme tack vare att folk var otroligt hungriga idag. Var jättetrött när jag äntligen kunde sluta. Skulle gå och simma och skyndade mig, men de hade hunnit stänga. Jag som längtat efter längderna i bassängen. Får ta det imorgon istället.

De senaste dagarna har jag haft lite smått otur. Tappar jag inte flytande milda utanför korvkiosken, så välter jag en vagn lastad med Coca-Cola burkar och spannar med räksallad. Jag blir så trött! Och sen att jag slår huvudet i en metallkant gör inte saken bättre, det ger mig bara en bula. Ska det fortsätta såhär kommer jag snart ha slagit mig och bränt mig på allt möjligt innan veckan är slut. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0