Anti-social-jobb-dag

Hej och hå. Kom i säng vid kl 1 inatt och sen var det upp kl 7. Tidig morgon på jobbet vid 8. Idag hängde jag på grönsaksavdelningen och fyllde på alla möjliga sorters frukter och grönsaker. Men jag kände mig inte vidare pigg eller social. Annars brukar jag alltid vara hyfsat pigg och glad mot alla jag möter, idag var ett undantag. Orkade knappt hälsa på folk idag eller vara överdrivet trevlig. Det var riktigt skönt att sluta jobbet sen.

 Sitter här  nu och dricker cola. Ska vila fötterna och kroppen en stund, innan jag ger mig ut på en joggingtur. Vädret är gråmulet och det hänger regn i luften. Fast det är faktiskt skönt att springa då. Så länge det inte vräker ner vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0