Varför så här?

Är hur trött som helst. Skulle verkligen kunna somna med en gång om jag bäddade ner mig i sängen. Men jag vill inte sova än. Har precis kommit hem efter en varm och jobbig dag på jobbet. Skönt att få vara ledig imorgon iallafall, då kan jag sova ut. Undrar om tröttheten har att göra med att det är så varmt nu eller att jag jobbar för mycket? Nu ikväll ska jag titta på Nittileaks med Filip och Fredrik på femman, har lyckats missa vartenda avsnitt. Men nu när jag äntligen kommer ihåg det så, då jävlar ska jag bänka mig.

Börjar snart tro att jag har ett Coca-cola beroende. Får ta tag i det med att inte dricka något mer nu, på några dagar iallfall. Men det finns ju inget godare, en varm dag, som en iskall Coca-cola..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0