det luktar spya

Jag kom hem igårkväll och hade ont i magen och mådde väldigt dåligt. Var hemskt trött så jag gick och la mig redan vid 21. Men låg och vred mig med den där tryckande magen i känslan som inte ville försvinna. Sedan behövde jag gå på toaletten, och sen kände jag hur magen vände ut och in och allt bara forsarde ut ur halsen och käften på mig. Jag hann aldrig öppna toalettlocket igen så jag bokstavligen sprutade spya i duschen istället. Det kändes dock väldigt skönt efteråt och jag kunde sova gott.

Vaknade sedan på morgonen av klockan med en dunkande huvudvärk, tabletten som jag tagit forsades med all säkerhet ut med spyan. Toaletten luktade inte något vidare heller, ska skrubba bort lukten sen. Gick och tog frukost, även om jag inte var så speciellt hungrig, men jag visste att det skulle dröja innan jag skulle äta nästa gång.


Cyklade ned till skolan och vi har bara donat med choklad idag. Ska göra chokladskulpturer. Det gick ganska slött för mig idag och jag märker att det var längesen jag tempererade choklad. Jag ska iallafall försöka mig på att göra en elefant. Bildresultat kommer när jag är klar. Det blev en lång dag och vi var inte klara förrens 16.30. Cyklade sedan ner mot stan för att köpa mig ett par skor som jag tittat ut, underbara. Och sedan handlade jag mat som är bra att ha. Var lat och köpte en Billys pan-pizza till "lunch" imorgon.

http://uweekly.com/women/wp-content/uploads/2007/09/35679ceasetobegin.jpg

Nu ska jag lyssna på Band of Horses album Cease to begin. Den skivan är efterlängtad i min skivsamling.

Den nedersta bilden är hämtad från: http://uweekly.com/women/wp-content/uploads/2007/09/35679ceasetobegin.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0