cut the crap

min klasskamrat som nu börjat på bageristället kom förbi och hälsade på när han slutat för dagen.

han frågade mig: ja, vad tyckte du egentligen om det där stället? det var väl inget vidare? "hennes tystnad säger allt" säger han till en som jobbar på konditoristället. jag undrar varför de snackar sån skit. de trivs inte att vara där, men var inte där då. är det svårare än så? min klasskamrat har vart där en dag och tycker det är ett skitställe.

jag tycker bara det är så taskigt att snacka skit om sina medarbetare. för det är inget dåligt stället. men visst är det kanske inte lika rent som på konditoriet, men det kan vara för att konditoriet bara är kanske två år gammalt och bageriet 10 år gammalt? kanske därför ni slänger skit på de som jobbar där. lägg ner det. snälla. det är så tråkigt att lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0