hålla nallen tätt och trolla

jag sitter bara och tänker på hur kul folk måste ha när de är ute med sina vänner och träffar en massa nytt folk och dricker. jag har nog verkligen missat något, för det känns som om alla utom jag är ute och dricker, umgås. jag tycker det kan vara otroligt svårt att få vänner. jag har inte så många minnen, men de minnen jag har från att jag och vänner har haft kul ska jag aldrig släppa ifrån mig. har lyckligtvis många fina vänner jag lyckats skaffa mig under en låång tid. men det är svårt. det är det jag tänkt på. ibland vill man krypa ner under täcket, hålla den 19-åriga nallen tätt intill sig, somna, trolla och sen vakna igen och kunna få  vänner busenkelt. men livet det är väl inte enkelt. det är bara att kämpa på! men jag vill bara säga jättemycket tack till de vänner jag har, ni är det finaste jag har och jag vill inte vara en enda dag utan er. ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0