sovtimmen

det är nog nu mest folk ligger och sover. eller ja många gör ju det. för när jag cyklade hem från praktiken för ett par timmar sen var det knappt en kotte ute. och inte en vaken själ i korridoren heller. ganska skönt ändå. så jag satte mig vid teven, käkade frukost och drack juice. varvade ned och njöt av stillheten. ser nu solen gå upp ordentligt och den lyser in i mina ögon, men jag har faktiskt inte en tanke på att dra ner persiennen. och om en stund ska jag tvätta, sen får jag se vad dagen har att erbjuda mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv. Jaaa =D rida islandshästar, bada i blå lagunen. Som sagt, man ska passa på nu när deras krona sjunker =)

2008-10-11 @ 10:43:29
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0