3 timmars sömn

igår kl 20 kom jag hem från en underbar helg i emmaboda med min älskling. och sen i säng jättetrött och ledsen.

fan vad jag saknar honom!
inget gör mer ont än att sova ensam när man verkligen inte vill. mitt hjärta känns så fruktansvärt utdraget, som att det är en tunn tråd just nu.

sen upp klockan 23.30. dags att bege sig till praktiken. phu! somnade nästan på cyklen.
första dagen gick bra, bortsett från att mina handledare var lite försenade. det gjordes en massa olika bröd och frallor, även en hel del vete. men det gick bra.
kom hem 8.15 och slängde mig i sängen och somnade direkt, vaknade en timme senare och begav mig till affären för att inhandla lite kaffe och sallad.

så nu ska jag bara inte göra någonting, inte just nu iallafall.



Kommentarer
Postat av: Emily

Ojojoj, vad intensivt det låter. Hoppas att du inte tar ut dig för mycket bara. Jag tycker att det är roligt att se hur det går för dig där uppe i Götet! Jag kommer gärna och hälsar på dig när jag har pengar. Hoppas att allt är bra med dig. Sköt om dig!

kram

2008-09-23 @ 17:08:48
URL: http://belongstojesper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0