ännu en dag i bageriet

japp japp. och trött det var jag, jag ville bara gå och lägga mig nånstans. höll ju på att somna på cyklen på väg till praktikplatsen. hade kanske bara sovit två-tre timmar. men dagen gick fort och det flöt på bra. gjorde som vanligt en massa olika sortes bröd, baguetter och frallor. och vetekransar. det var skönt att komma hem vid 9, sov sen till 12. underbart! =.D

nu har jag precis ätit soppa som jag fick med mig hemifrån mamma.
och helgen hemma i tingsryd var jättebra, önskar bara att den hade varat längre.

saknar calle så det gör ont. hade jättegärna tagit tåget till honom och spenderat en underbar kväll, natt och dag tillsammans med honom. han betyder mer och mer varje dag. jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0