small-big thoughts

Medans tvätten blev ren i tvättmaskinen bestämde jag mig för att ta en lång promenad. Det var lätt luft ute och människor var ute och gick. Med Sigur Rós i hörurarna gick jag lugnt min runda och bara slappnade av och njöt av stunden. Började tänka på hur folk hela tiden vill vara bäst på precis allt, att man lätt glömmer bort sig själv när man kämpar som hårdast. Det är skönt att bara kunna ta det lugnt och varva ner.

Aja, jag började tänka på en massa saker när den tunna dimman låg över träden och husen. Man börjar fundera över mycket, mycket mer än vad man funderar på när man sitter inomhus och sitter. Man blir så öppnare och friare av att få komma åt och bara vara. Hade gärna skrivit lite mer noggrannare kring alla tankar som vandrade runt i huvudet på mig. Men det är så knepigt att få ner det i ord, och mestadels var det bara mycket småtankar om allt från bloggande till frihet.


Jag knäppte lite bilder med mobilen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0