Som alla andra

Verkar det som om min blogg håller på att bli något den inte är? Jag skulle helst egentligen vilja skriva om allt, alla mina tankar och drömmar. Men istället, gör jag det enkelt för mig, och lägger upp en massa bilder istället. Ibland finns det verkligen ingen inspiration till att skriva vad man känner. Och jag borde nog sluta fokusera på hur många som läser min blogg, och istället skriva mer. Visst det är ju som mest besökare de dagarna jag har lagt upp bilder och så. Det är ju kul. Jag tycker om att folk kanske gillar mina bilder, för det önskar jag verkligen. Men jag vet inte riktigt vad jag får ut av det, borde jag få det?

Äsh, jag vill inte bli som alla andra bloggar och lägga upp snygga, läckra, häftiga, coola bilder om min vardag. Jag har mer fritid än så. Jag ska bara lägga upp bilder när jag känner för det, och bara skriva när jag känner för det. Men det är väl så man borde känna hela tiden? Jag undrar egentligen hur många som har läst ända hit. Det är frågan det.

Nåväl, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0