lite tryggare

Nu har jag lämnat julmiddagen/festen, och jag tror jag gjorde det i rätt tid. Det var nu det började bli gapigt och lite ilskt. Men det har varit kul fakiskt. Mycket god mat och god dricka. Och vi sjöng snapsvisor och skrattade, hade också en klapputdelning. Väldigt roligt! Då man under tre minuter skulle slå en tärning och när man fick en viss siffra fick manta paket. Pratade även mer med en kille som heter Kalle och han hade visst gått på samma gymnasieskola i Växjö som mig och var bara ett år äldre, lite häftigt faktiskt.

Men sammanfattningsvis, en lätt huvudvärk men jag känner mig absolut lite tryggare i mig själv.
Snart godnatt.



Ps. Jag fick en leksak man vattnar, och ur denna leksak kommer det växa ut en alien. Hm. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0