hoppsan, total förvirrad

Hehe. Jag var nere en runda på stan och träffade på en klasskamrat. Frågade om hon skulle med imorgon till Tyskland, men så sa hon att det är på lördag. Ojdå. Och mycke riktigt, när jag kommer hem och läser info lappen står det lördagen den 18 oktober. Där ser man. Ibland kan jag verkligen vara helt total förvirrad. Som när jag skulle gå till cyklen efter min runda på stan, var jag bombsäker på att jag ställt den vid tågstationen, men icke. Den hade jag uppenbarligen ställt en bit in mot centrum. Så fel fel man kan ha ibland. 

Köpte batterier till kameran och Spiderman filmen som man kunde köpa med Aftonbladet idag. En grymt bra film!

Kommentarer
Postat av: Kim H

Köpte också den Spider-Man filmen med Aftonbladet ;) hehe :P

2008-10-17 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0