onsdag 20:03

Idag är det redan onsdag. Tiden går så fort, om två månader kommer utbildningen att vara slut. Och just nu är det väldigt mycket. Har haft prov och inlämningsarbete, jag ha varit helt slut och inte riktigt klok på allt. Känner att jag behöver göra om provet och att jag måste rätta till mitt inlämningsarbete (som jag inte kunde skriva ut och lämna in idag). Jobbigt att ha det hängades efter sig när man bara vill fokusera på den praktiska biten av gesällen.
 
Kan inte riktigt slappna av, men jag får väl ge mig fan på att det är nu det gäller. Jag ska bara se mig själv stå där den 22 maj, nöjd över allt jag gjort och få mitt gesällbrev. Bara föreställa mig det nu när jag kommer baka i fyra veckor framöver.

Nu har jag ätit glass (älskar glass nästan farligt mycket, haha) och är seg. Sitter och tittar på teve, bara trean som funkar som den ska så jag får nöja mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0