ganska mycket blodigt

Jag hade tittat klart på filmen Alla hans ex med Brittany Murphy. Som alla andra amerikanska filmer, (men jag blev lite förvånad över slutet).

Slår på datorn och helt plötsligt börjar näsan blöda. Kul, jag går in på toaletten för att försöka stoppa det. Men det bara droppar och droppar. Ville inte ta slut, hela handfatet hade färgats rött och det låg blodfärgade papper överallt. Hade säkert stått där i minst 20 minuter och frustrerats över att jag inte kunnat få stopp på det, ringde pappa och pratade. Och det lugnade sig och tillslut, var det över. Kände hur kroppen började återhämta sig, svimmfärdig och illamående. Men sen avslutade vi samtalet och nu mår jag mycket bättre. Har alltid haft problem med näsblod, ända sedan jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0