du betyder så mycket för mig älskling

Det är så jobbigt att vara utan dig älskling. Jag vill bara få vara i din famn, se dig le, få dig skratta och bara vara med dig. För du betyder så mycket för mig, det känns som om vi inte träffats på flera veckor, men det har gått fem dagar sen det var du och jag.

Nu är det en massa telefonsamtal, och det smärtar också. Att höra dig, men inte se eller känna dig gör ont. Det är meningen att du och jag ska vara med varandra, du-jag. Att krypa ner ensam i en kall, stor säng är så obehagligt. Din närhet gör mig trygg och varm, längtar så mycket efter dig. Morgnarna är tomma och meningslösa, jag vill sitta i ditt knä och äta frukost eller ge dig frukost på sängen. Och ligga kvar i sängen på morgnarna och bara mysa in mig i din famn och lyssna på dina hjärtslag, känna att du är med mig.

Fan, jag vill åka till dig nu! Jag orkar inte vara borta från dig såhär länge, jag behöver dig. Det kommer gå fem långa och tomma dagar till innan vi håller om varandra igen. Jag älskar dig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0